Darmowa wysyłka już od 199 zł

Kieliszki do degustacji whisky S01

73,99 

Swoim kształtem przypominające kieliszek tulipanowy snifery Spiegelau tworzą zestaw idealnie pasujący do wszystkich typów alkoholu. Solidnie wykonane, gwarantują trwałość i długie użytkowanie. Aby nie porysować szkła, nie powinno myć się ich w zmywarce.

Kieliszki mają pojemność 170 ml. Idealna porcja degustacyjna, którą powinno się wlewać do kieliszka to 20-30 ml.

Opis

Dwa eleganckie kieliszki tworzą kompletny zestaw degustacyjny. Szkło Spiegelau to świetna propozycja dla każdego miłośnika whisky i bourbonów. To także idealny pomysł na prezent dla prawdziwego pasjonata whisky bądź bourbona. Kieliszki posiadają specjalne opakowanie gwarantujące bezpieczną wysyłkę.

Najważniejsze cechy kieliszka:

  • Kieliszki typu „all in one”, unikalny design.
  • Idealny nie tylko do degustacji whisky.
  • Zwiększają intensywność nut aromatycznych.
  • Nowoczesny kształt i stablina nóżka.

Dostawa i zwroty

Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:

 

  • Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
  • Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
  • Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty

Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:

  • przedmiot reklamacji (produkt),
  • numer transakcji (zamówienia),
  • wartość produktu (cena),
  • Twoje zastrzeżenia,
  • datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
  • Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).

Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.

Może spodoba się również…