Darmowa wysyłka już od 199 zł

Kieliszki do whisky S02

89,99 

Swoim kształtem przypominające kieliszek tulipanowy snifery Spiegelau tworzą zestaw idealnie pasujący do wszystkich typów alkoholu. Solidnie wykonane, gwarantują trwałość i długie użytkowanie. Aby nie porysować szkła, nie powinno myć się ich w zmywarce.

Kieliszki mają pojemność 280 ml. Idealna porcja degustacyjna, którą powinno się wlewać do kieliszka to 20-30 ml.

Opis

Dwa eleganckie kieliszki tworzą kompletny zestaw degustacyjny. Szkło Spiegelau to świetna propozycja dla każdego miłośnika whisky i bourbonów. To także idealny pomysł na prezent dla prawdziwego pasjonata whisky bądź bourbona. Kieliszki posiadają specjalne opakowanie gwarantujące bezpieczną wysyłkę.

Najważniejsze cechy kieliszka:

  • Kieliszki typu „all in one”, unikalny design.
  • Idealny nie tylko do degustacji whisky.
  • Zwiększają intensywność nut aromatycznych.
  • Nowoczesny kształt i stablina nóżka.

Dostawa i zwroty

Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:

 

  • Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
  • Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
  • Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty

Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:

  • przedmiot reklamacji (produkt),
  • numer transakcji (zamówienia),
  • wartość produktu (cena),
  • Twoje zastrzeżenia,
  • datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
  • Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).

Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.

Może spodoba się również…