Opis
Kieliszki z pokrywką G100 i G200, o pojemnościach 100 i 130 ml, tworzą pięknie wykonany zestaw degustacyjny, idealny dla każdego miłośnika whisky i bourbonów. Kieliszki zostały ręcznie wykonane w polskich hutach szkła Amber Glass. W tym zestawie znajdziesz również skarpetki w whisky.
Kieliszki posiadają specjalne wypełnienie, gwarantujące bezpieczeństwo podczas wysyłki.
Najważniejsze cechy kieliszków:
- Ręcznie wykonane ze szkła sodowo-borowego kieliszki z pokrywką.
- Kieliszki typu „all in one”, unikalny design.
- Zwiększają nuty aromatyczne.
- Nowocześnie wykonane i eleganckie satynowane opakowanie.
Skarpety Jak Pić Whisky:
- Skarpety wyprodukowane z wysokoprocentowej mieszanki bawełny.
- Wzór nie rozciąga się – wygląda równie dobrze po założeniu na stopę.
- Z limitowanej serii skarpet Jak Pić Whisky.
- Rozmiar skarpet do 40-43.
Dostawa i zwroty
Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:
- Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
- Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
- Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.
Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.
Reklamacje i zwroty
Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:
- przedmiot reklamacji (produkt),
- numer transakcji (zamówienia),
- wartość produktu (cena),
- Twoje zastrzeżenia,
- datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
- Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).
Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.