Promocja!

Kieliszek do whisky G110

79,00 

Inspiracją do powstania modelu G110 był klasyczny kieliszek do porto. Jego zwężane, górna krawędzie łagodnie koncentrują aromaty, zapewniając świetne wrażenie smakowe i zapachowe. Jego unikatowy kształt pochodzi z drobiazgowego procesu dmuchania szkła sodowego.

Kieliszek ma pojemność 200 ml i solidnie leży w ręku. Idealna porcja degustacyjna, którą warto wlewać do kieliszka to 20/30 ml.

Produkt dostępny na zamówienie

SKU: G110 Kategoria: Product ID: 5851

Opis

Kieliszek G110 posiada specjalne, gwarantujące bezpieczeństwo podczas wysyłki, wypełnienie.

Najważniejsze cechy kieliszka:

  • Ręcznie formowany, wykonany ze szkła sodowo – borowego kieliszek wraz z pokrywką.
  • Kieliszek typu „all in one”.
  • Zwiększa nuty aromatyczne.
  • Unikatowy design.
  • Specjalne wypełnienie, gwarantujące 100% bezpieczeństwa podczas wysyłki.
  • Nowocześnie wykonane, eleganckie, dodatkowo satynowane opakowanie.

Dodatkowe informacje

Materiał

Szkło sodowe

Średnica

65 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Wysokość

Wysokość: 178 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Dostawa i zwroty

Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:

 

  • Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
  • Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
  • Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty

Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:

  • przedmiot reklamacji (produkt),
  • numer transakcji (zamówienia),
  • wartość produktu (cena),
  • Twoje zastrzeżenia,
  • datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
  • Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).

Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.

Może spodoba się również…