Opis
Atutem G600 jest niewątpliwe zastosowanie specjalnego efektu zwanego „optic touch”. Smukła nóżka i stabilna podstawa sprawią, że kieliszek idealnie trzyma się dłoni. Całość ukryta jest w pięknym, nowoczesnym opakowaniu. Dzięki temu G600 to idealny pomysł na prezent dla miłośnika whisky i bourbonów.
Kluczowe punkty:
- Ręcznie formowany, sodowo-borowy kieliszek
- Wyjątkowy design
- Zwiększa nuty aromatyczne
- Kieliszek typu „all in one”
- Specjalny efekt typu „optic touch”
- Nowocześnie wykonane i eleganckie satynowane opakowanie
Dostawa i zwroty
Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:
- Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
- Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
- Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.
Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.
Reklamacje i zwroty
Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:
- przedmiot reklamacji (produkt),
- numer transakcji (zamówienia),
- wartość produktu (cena),
- Twoje zastrzeżenia,
- datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
- Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).
Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.