Promocja!

Kieliszek tulipanowy G111

79,00 

Inspiracją do powstania modelu G111 był klasyczny kieliszek do porto. Jednak tym razem zabarwiliśmy jego stopkę złotym kolorem. Zawężona górna krawędz kieliszka łagodnie koncentruje aromaty, zapewniając świetne wrażenie smakowe i zapachowe. Jego unikatowy kształt pochodzi z drobiazgowego procesu dmuchania szkła sodowego i ręcznego wykonania.

Kieliszek ma pojemność 200 ml i solidnie leży w ręku. Idealna porcja degustacyjna, którą powinno się wlewać do kieliszka to 20-30 ml.

Opis

Kieliszek G111 to produkt ręcznie wykonany w polskich hutach szkła Amber Gold. Jego kształt inspirowany był kieliszkami do wina porto. To nie tylko doskonały produkt na prezent, ale także wielofunkcyjne szkło degustacyjne, które warto mieć na swojej półce.

W pudełku znajduje się specjalne wypełnienie, które gwarantuje 100% bezpieczeństwa podczas wysyłki.

Najważniejsze cechy kieliszka:

  • Ręcznie formowany, wykonany ze szkła sodowo – borowego kieliszek wraz z pokrywką.
  • Kieliszek typu „all in one”.
  • Zwiększa nuty aromatyczne.
  • Unikatowy design.
  • Nowocześnie wykonane, eleganckie, dodatkowo satynowane opakowanie.

Informacje dodatkowe

Materiał

Szkło sodowe

Średnica

65 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Wysokość

Wysokość: 178 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Pojemność

200 ml

Dostawa i zwroty

Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:

 

  • Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
  • Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
  • Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty

Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:

  • przedmiot reklamacji (produkt),
  • numer transakcji (zamówienia),
  • wartość produktu (cena),
  • Twoje zastrzeżenia,
  • datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
  • Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).

Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.