Kieliszek do degustacji whisky G600

89,00 

Przypominający swoim kształtem kieliszek typu blenders glass, model G600 idealnie pasuje do każdego rodzaju whisky. Owalny kształt czarki dedykowany jest przede wszystkim whisky lekkim, owocowym bądź owocowo-kwiatowym. Unikatowy kształt szkła, gwarantuje niezwykłe doznania podczas degustacji.

Opis

Atutem G600 jest niewątpliwe zastosowanie specjalnego efektu zwanego „optic touch”. Smukła nóżka i stabilna podstawa sprawią, że kieliszek idealnie trzyma się dłoni. Całość ukryta jest w pięknym, nowoczesnym opakowaniu. Dzięki temu G600 to idealny pomysł na prezent dla miłośnika whisky i bourbonów.

Kluczowe punkty:

  • Ręcznie formowany, sodowo-borowy kieliszek
  • Wyjątkowy design
  • Zwiększa nuty aromatyczne
  • Kieliszek typu „all in one”
  • Specjalny efekt typu „optic touch”
  • Nowocześnie wykonane i eleganckie satynowane opakowanie

Informacje dodatkowe

Waga 0.5 kg
Pojemność

200 ml

Materiał

Szkło sodowe

Waga

300g

Wysokość

Wysokość: 180 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Średnica

75 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Dostawa i zwroty

Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:

 

  • Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
  • Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
  • Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty

Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:

  • przedmiot reklamacji (produkt),
  • numer transakcji (zamówienia),
  • wartość produktu (cena),
  • Twoje zastrzeżenia,
  • datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
  • Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).

Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.

Może spodoba się również…