Promocja!

Kieliszki do whisky zestaw Z600

162,00 

Ręcznie wyrabiane przez polskich rzemieślników kieliszki do whisky tworzą zestaw idealnie pasujący do wszystkich typów alkoholu. Solidnie wykonane, gwarantują trwałość i długie użytkowanie. Aby nie porysować szkła, nie należy myć go w zmywarce!

Opis

Dwa eleganckie kieliszki tworzą kompletny zestaw degustacyjny. Atutem modelu G600 jest niewątpliwe zastosowanie specjalnego efektu zwanego „optic touch”. Smukła nóżka i stabilna podstawa sprawią, że kieliszek idealnie trzyma się dłoni. Całość ukryta jest w pięknym, nowoczesnym opakowaniu. Dzięki temu G600 to idealny pomysł na prezent dla miłośnika whisky i bourbonów.

Kieliszki posiadają specjalne opakowanie gwarantujące bezpieczną wysyłkę.

Najważniejsze cechy kieliszka:

  • Ręcznie formowane ze szkła sodowo-borowego.
  • Wyjątkowy design.
  • Zwiększa nuty aromatyczne.
  • Kieliszek typu „all in one”.
  • Nadaje się nie tylko do degustacji whisky.
  • Nowocześnie wykonane i eleganckie satynowane opakowanie.

Informacje dodatkowe

Pojemność

2 x 200ml

Materiał

Szkło sodowe

Wysokość

Wysokość: 180 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Średnica

75 mm (tolerancja +/- 2 ÷ 3%)

Waga

300g

Dostawa i zwroty

Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:

 

  • Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
  • Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
  • Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty

Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:

  • przedmiot reklamacji (produkt),
  • numer transakcji (zamówienia),
  • wartość produktu (cena),
  • Twoje zastrzeżenia,
  • datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
  • Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).

Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.

Może spodoba się również…