Darmowa wysyłka już od 199 zł

Promocja!

Kieliszek do whisky i skarpety fioletowe

132,00 

Przypominający swoim kształtem kieliszek tulipanowy, model G100 idealnie pasuje do każdego rodzaju whisky. Szklana pokrywka typu „outside”, ogranicza dostęp powietrza do trunku i zamyka wszystkie nuty aromatyczne wewnątrz kieliszka. Skarpetki zostały zaprojektowane przez Jak Pić Whisky i wyprodukowane w Polsce. Najbardziej ekstrawagancki z naszych projektów, fioletowa wersja skarpet dla mężczyzn, to propozycja dla tych, którzy nie boją się odważnych kolorów.

Opis

Kieliszek z pokrywką G100 od Amber Glass to jeden z bestsellerów marki. W zestawie znajdziesz również skarpetki w whisky. To idealny pomysł na prezent dla każdego pasjonata tych alkoholi.

Kieliszek posiada specjalne wypełnienie, gwarantujące bezpieczeństwo podczas wysyłki.

Najważniejsze cechy kieliszka:

  • Ręcznie wykonany ze szkła sodowo-borowego kieliszek z pokrywką.
  • Kieliszek typu „all in one”, unikalny design.
  • Zwiększa nuty aromatyczne.
  • Nowocześnie wykonane i eleganckie satynowane opakowanie.

Skarpety Jak Pić Whisky:

  • Skarpety wyprodukowane z wysokoprocentowej mieszanki bawełny.
  • Wzór nie rozciąga się – wygląda równie dobrze po założeniu na stopę.
  • Z limitowanej serii skarpet Jak Pić Whisky.
  • Rozmiar skarpet do 40-43.

Informacje dodatkowe

Waga 0,5 kg

Dostawa i zwroty

Standardowy czas dostawy Twojego zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas, którzy potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, spakowanie paczki oraz jej dostawę. Dostawy realizujemy następującymy firmami:

 

  • Kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17
  • Kurierzy FedEx doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8-17
  • Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli towar nie przypadnie Ci do gustu, możesz odstąpić od umowy i zwrócić zamówione produkty w terminie 100 dni od chwili otrzymania zamówienia (dzień wydania rzeczy). Aby dowiedzieć się więcej, na ten temat zajrzyj do warunków odstąpienia od umowy.

Reklamacje i zwroty

Reklamację bądź zwroty możesz złożyć przesyłając ją na adres: JPW Mariusz Kowalczyk, z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 70-363, ul. Jagiellońska 20-21, RCIiTT, p322 z dopiskiem „REKLAMACJA/ZWROT JPW”. Przesyłka powinna zawierać reklamowany produkt oraz – w miarę możliwości – dowód zakupu (np. faktura czy paragon) lub informacje dokumentujące zamówienie, a także dokumenty dołączone do niego. Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o podanie następujących danych:

  • przedmiot reklamacji (produkt),
  • numer transakcji (zamówienia),
  • wartość produktu (cena),
  • Twoje zastrzeżenia,
  • datę powzięcia informacji o okolicznościach opisanych w zastrzeżeniach,
  • Twoje żądania (np. wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, zwrotu ceny itp.).

Po otrzymaniu reklamacji udzielimy Ci odpowiedzi w terminie 14 dni. Jeżeli przesyłka nie będzie zawierać reklamowanego produktu, możemy być zmuszeni do odmowy uznania reklamacji, z uwagi na brak możliwości zapoznania się ze stanem towaru.

Może spodoba się również…